obrus, z tego co pamiętam pozycja 65 w gateway o której piszesz odnosi się do modułu TPMS opartego na czujnikach w kołach (tzw direct TPMS)
[O1] Kontrolka trakcji, błąd 1314 engine control module
Zwiń
X
-
[O1] Kontrolka trakcji, błąd 1314 engine control module
Witam
Jestem szczęśliwym posiadaczem Skoda Octavia 2003 r. 1,9 tdi, 110ps, hatchback.
Jednakże pojawił się problem. Po przejechaniu kilku metrów zapala mi się kontrolka trakcji (pomarańczowy trójkąt z wykrzyknikiem w środku otoczone niepełnym kołem ze strzałką) i już nie gaśnie aż do wyłączenia silnika.
Samochód o wiele gorzej przyspiesza. Przyciskiem ASR nie da się wyłączyć tej lampki.
Na komputerze pokazało błąd 1314 engine control module.
Proszę o pomoc bo na forum nie udało mi się znaleźć rozwiązania tego problemu. A w każdym jednym warsztacie snują coraz to inne teorie.
-
-
brouil, sprawdź czy poprawnie działają tobie światła stop oraz czy masz dobre ładowanie , sterownik mógł odnotować błąd nie tylko przez usterkę ale tez z zbyt niskiego napięcia,ok
miałem podobnie zimą jak auto ciężko paliło i rozrusznik musiał długo kręcić , wówczas powstawał taki spadek napięcia że wywalał błąd.ok
pozdroBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
brouil, miernikiem mierzysz na klemach akumulatora na odpalonym silniku. na biegu jałowym powinno być 14,4V .ok
pozdroBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Kolego brouil, kiedy ostatnio był wymieniany filtr paliwa?
Ja nie tak dawno miałem niemal identyczną sytuację...pierwszy raz kontrolka ASR zapaliła mi się przy 180km/h, auto na chwilkę straciło ciąg, a kontrolka gasła dopiero po ponownym uruchomieniu silnika, później zdarzało się to już nagminnie, gdy tylko trochę bardziej dawałem w palnik, aż do momentu gdy ledwo dojechałem do domu, praktycznie 15km jechałem z obrotami góra 1200, bo więcej nie szło, po drodze raz zgasł całkiem, ale udało się odpalić i jakoś dotoczyć, w domu wymieniłem filtr paliwa i jak ręką odjął - wiem, że dziwne, ale prawdziwe, do dziś nie wiem z jakiej paki z powodu zapchanego filtra paliwa zapalała się kontrolka ASR, i do dziś problem się nie pojawił - pewnie większość mechaników też nie wie, że tak się może dziać i dlaczego...
Spróbuj wymienić, powinno pomóc :wink:O1 Rider 140KM & 305Nm by Aligator
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez interaggNie wiem, czy już sobie poradziłeś z problemem, jednakże u mnie ASR palił się po złym złożeniu rozrządu, a dokładniej miałem źle ustawiony kąt wtrysku. Samochód jeździł jakby mu odjąć z 30KM. Po odpowiednim ustawieniu lata jak szalona :-)
Pozdrawiam
[ Dodano: Pon 30 Lip, 12 19:28 ]
Zamieszczone przez ROBAL_26brouil, miernikiem mierzysz na klemach akumulatora na odpalonym silniku. na biegu jałowym powinno być 14,4V .ok
pozdro
Komentarz
-
-
brouil, no to z innej beczki ,sprawdź z drugą osoba czy za każdym razem jak przyciśniesz pedał hamulca zapalaja się światła stop i obserwuj kiedy się zapali .ok
jak się zapali to masz czujnik STOPU do wymiany.ok
pozdroBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ROBAL_26brouil, no to z innej beczki ,sprawdź z drugą osoba czy za każdym razem jak przyciśniesz pedał hamulca zapalaja się światła stop i obserwuj kiedy się zapali .ok
jak się zapali to masz czujnik STOPU do wymiany.ok
pozdro
Komentarz
-
Komentarz